Νέα Mercedes CLS-Class [Vid]

Νέα Mercedes CLS-Class [Vid]

Νέα Mercedes CLS-Class [Vid]

    Η εκτεταμένη καμπάνια teaser τελείωσε και η ολοκαίνουρια, τρίτης γενιάς Mercedes-Benz CLS-Class κάνει ντεμπούτο στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Λος Άντζελες. Το νέο αυτοκίνητο, το οποίο αναπτύxθηκε ήπια οπτικά κάτω από τη γλώσσα σχεδιασμού της αισθησιακής καθαρότητας της εταιρείας, θα κυκλοφορήσει το 2018.

    Η νέα CLS-Class διαθέτει το σασί Mercedes MRA και ο αρχιμηχανικός Michael Kelz εξηγεί ότι «είναι ένας συνδυασμός εξαρτημάτων E-Cass και S-Class». Είναι χτισμένη πάνω στην E-Class στο Sindelfingen της Γερμανίας, αλλά χρησιμοποιεί τα στοιχεία εσωτερικού, τα ηλεκτρονικά και το βοηθητικό πρόγραμμα οδήγησης από την πρόσφατα ανανεωμένη S-Class.

    Παρά τις υποκείμενες ομοιότητες με την E-Class sedan, «οδηγείται εντελώς διαφορετικά», υποσχέθηκε ο Kelz. Αυτό συμβαίνει εν μέρει επειδή διαθέτει ένα πιο σπορ σασί. Όλο το αμάξωμα εκτός από τις πόρτες είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο.

    Το πολύ όμορφο εμπρός μέρος έχει παρόμοια μορφή πλέγματος με τη σειρά AMG GT, με το ρύγχος στραμμένο προς τα εμπρός «που θυμίζει τη μύτη του καρχαρία». Οι πλευρές του αμαξώματος, όπως και στη νέα S-Class, είναι ομαλές, ενώ τα πίσω φώτα LED δένουν απόλυτα με το πίσω μέρος.

    Η καμπίνα είναι E-Class, με τις ίδιες δίδυμες έγχρωμες οθόνες 12,3 ιντσών, που χρησιμεύουν ως όργανα και σύστημα πληροφοριών ψυχαγωγίας, μαζί με το touchpad/περιστροφικό ελεγκτή στην κεντρική κονσόλα. Τα βασικά στοιχεία που διαχωρίζουν την καμπίνα από άλλα μοντέλα είναι: Οι αεραγωγοί έχουν ενσωματωμένα φώτα, που αλλάζουν χρώμα από μπλε σε κόκκινο καθώς ρυθμίζεται η θερμοκρασία και υπάρχουν λιγότερα πλήκτρα για το σύστημα πληροφοριών/ψυχαγωγίας. Η λεπτομέρεια είναι εξαιρετική, με κομψό ραμμένο δέρμα, έξυπνα κουμπιά και διακόπτες και τιμόνι S-Class.

    Το πίσω μέρος της καμπίνας είναι ουσιαστικά αμετάβλητο από την εξερχόμενη CLS-Class, αλλά τώρα υπάρχει κεντρικό κάθισμα στην πίσω σειρά, καθώς το αυτοκίνητο ήταν προηγουμένως 2 + 2 θέσεων. Ο χώρος αποσκευών είναι επίσης αμετάβλητος από το παλιό μοντέλο (520 λίτρα).

    Μια από τις πιο σημαντικές αλλαγές για το νέο αυτοκίνητο είναι η εισαγωγή ενός ήπιου-υβριδικού κινητήρα. Αποτελείται από ένα τούρμπο 3.0-λίτρων κινητήρα, απόδοσης 362 hp και 500 Nm ροπής, που συμπληρώνεται από έναν ηλεκτροκινητήρα 21 hp και 249 Nm ροπής.

    O ηλεκτροκινητήρας ενσωματώνεται στο αυτόματο κιβώτιο εννέα ταχυτήτων και συνδέεται με μια μπαταρία λιθίου-ιόντων 48-volt. Δεν υπάρχουν αριθμοί επιτάχυνσης ή οικονομίας καυσίμου διαθέσιμοι ακόμη. Ωστόσο, ο Kelz λέει ότι η νέα CLS450 είναι περίπου 15 τοις εκατό πιο αποδοτική από την προκάτοχό της.

    Υπάρχει ακόμα ένα ηλεκτρικό σύστημα 12 βολτ, με μια μπαταρία στον κορμό, που τροφοδοτεί την πλειοψηφία των ηλεκτρονικών συστημάτων του αυτοκινήτου.

    Οι τεχνολογίες αυτοκινήτου που είναι διαθέσιμες στη CLS είναι οι παρακάτω: Mασάζ καθισμάτων, σύστημα αρωματισμού/ιονισμού, τετραγωνικός έλεγχος, ημιαυτόνομο σύστημα διεύθυνσης, φορτιστής ασύρματος τηλεφώνου, δυνατότητας ξεκλειδώματος και εκκίνησης του αυτοκινήτου με κινητό τηλέφωνο με δυνατότητα NFC, κορυφαίο ηχοσύστημα Burmester, διάφορες επιλογές δερμάτινων καθισμάτων Nappa και αυθεντική ξύλινη επένδυση.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Το «τέρας» της Mercedes-AMG αποκαλύπτεται.

    Η Mercedes-AMG ανακοινώνει τα πρώτα τεχνικά χαρακτηριστικά για το νέο της μοντέλο, την GT R, τα οποία μπορούν να χαρακτηρισ

Mercedes-AMG G 65 Final Edition, o τελευταίος αποχαιρετισμός

    Έπειτα από την AMG G 65 Final Edition, η Mercedes παρουσίασε μία αντίστοιχη έκδοση για την απλή G-Class, αποχαιρετώντας με

ΕπίσημοMercedes-AMG Project ONE 1.6 λτ. με 1.000 άλογα! [Vid]

    H Mercedes-AMG αποκάλυψε το νέο υπεραυτοκίνητό της Project ONE, το οποίο θα κάνει παγκόσμια πρεμιέρα στη Διεθνή Έκθεση Αυτο